- U bent hier:
- Home
- Planning voor Vloeronderhoud
Speciaal voor schoonmaakbedrijven die zijn gespecialiseerd in vloerenonderhoud is de Planning Central App beschikbaar, inloggen via de smartphone of tablet en zo jouw opdrachten voor die dag bekijken. Het voordeel hiervan is dat je altijd en overal op de hoogte bent van de opdrachten.
Als werkgever heb je de mogelijkheid om per opdracht werknemers te selecteren. Je kunt aangeven welke materialen vereist zijn en de veiligheidsinstructies doorgeven. Zo weet jouw werknemer precies wat hem te wachten staat.
Wanneer de werknemer aangeeft dat hij klaar is met een opdracht wordt deze direct in het systeem afgehandeld. Mocht door omstandigheden het werk niet door kunnen gaan wordt dit als achterstallig gemarkeerd in het systeem.
Vervolgens kan je inzien welke opdrachten uitgevoerd zijn en welke nog achterstallig zijn. De uitgevoerde opdrachten kunnen gefactureerd worden en de achterstallige opdrachten opnieuw ingepland.
Wanneer je op de locatie bent aangekomen kan je eenvoudig aangeven wanneer de klus begint. Door een opdracht te selecteren en de startknop te bedienen wordt aangegeven dat met de uitvoering van de opdracht is gestart. Is het klaar, dan bedien je de stopknop en wordt de opdracht afgehandeld in het systeem.
Mede door het inzetten van de Planning Central app kan er volledig papierloos worden gewerkt.
De app is te gebruiken op vrijwel alle smartphones en tablets. De mogelijkheden zijn gericht op de uitvoerende taken van de ............;
Voor meer informatie over de mogelijkheden kan je contact opnemen via tel. +31 (0)229-700217 of per mail info@planning-central.com
Door met Planning Central te werken bespaar je tijd en krijg je meer inzicht in de planning zodat jij je tijd optimaal kunt inzetten voor je werkzaamheden. Plaats vandaag nog een bestelling en je kunt binnen enkele werkdagen van start.